خبرهای داغ:
فرماندار تبریز:

گازرسانی بازار تبریز پیش از آغاز فصل سرما تعیین تکلیف شود

تبریز- ماندار تبریز با تاکید بر اینکه تامین گرمایش ایمن بازار تاریخی تبریز از جمله خواسته های اصلی کسبه و فعالان بازار است، گفت: موضوع گازرسانی بازار بزرگ تبریز تا قبل از شروع فصل سرما تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۹۵۲۷۵۵۲
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یونس فاتح در جلسه بررسی گازرسانی به بازار بزرگ تبریز با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای سامانه گرمایش بازار تبریز دستور ویژه مطالعه در کمیته فنی میراث‌فرهنگی را صادر کردند، افزود: گازرسانی به بازار تبریز براساس اصول فنی و میراثی از سوی میراث فرهنگی بلامانع اعلام شده است.
وی ادامه داد: بازار تاریخی تبریز میراث ماندگاری است که باید به نسل های آینده انتقال یابد از این رو حفاظت و سامان‌دهی آن با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بازاریان ضروری است.
فاتح از دستگاه های ذی ربط خواست ظرف مدت یک هفته الزامات و مشکلات مرتبط در خصوص مبحث 17 نظام مهندسی را جمع بندی و به فرمانداری شهرستان تبریز اعلام کنند تا مکاتبات لازم با استانداری آذربایجان شرقی برای رفع مشکلات مطروحه انجام گیرد.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، شرکت گاز، اداره کل میراث فرهنگی استان و سازمان آتش نشانی تبریز در مدت زمان تعیین شده ضمن بازدید از مجموعه بازار محل هایی که طبق مبحث 17 امکان استفاده از پکیج وجود دارد را مشخص و به فرمانداری اعلام کنند تا گازرسانی به محل های تایید شده آغاز شود.

ارسال نظرات