مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی

تبریز- مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت: استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی است.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۹۵
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیفایی در همایش نقد بهائیت در دانشگاه پیام نور تبریز با اشاره به موضوع فرقه سازی و حمایت نظام سلطه از این جریانات گفت: در این میان فرقه بهائیت با داشتن انحرافات و بدعت های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.
وی ضمن برشمردن مخاطرات فرقه ها خاطر نشان شد: این جریان های منحرف با ایجاد مباحث غلط که عموما در پشت نقابی از الفاظ فریبنده قرار دارد، به دنبال تغییر هویت در امت اسلامی، مشغول سازی و استحاله فرهنگی و دینی آنها هستند.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می کند و فرقه ضاله بهائیت از مهمترین جریان های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.
 همایش علمی «بهائیت بازیچه استعمار» با هدف آشنایی اصحاب فکر و اندیشه از فعالیت فرقه‌ها و جریانات مختلف، در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار