فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل:

دفاع مقدس فتوحات بسیاری با حضور تاثیرگذار بسیج داشت

تبریز- فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به حضور تاثیرگذار بسیج در دوران دفاع مقدس، گفت: در دفاع مقدس رژیم بعثی عراق، دائما در حال پیشروی بود ولی با حضور مخلصانه جوانان بسیجی فتوحات بسیاری نصیب کشورمان شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۶۳
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید علی تدیّن در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه آذرشهر در سرعین ،با اشاره به افتخارات لشگر 31 عاشورا، افزود: لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس در بسیاری از برهه‌های حساس، آزادسازی شهرهای اشغال شده ، نبردها و عملیات‌ها، نقشی کلیدی ایفا کرد.  

وی حضور بسیج در همه میدان ها را تحسین و بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی حضور بسیج و تفکر بسیجی در میدان های سازندگی و بازسازی مناطق جنگی و بعد از آن در دفع تحریم های دشمن خیلی موثر بود.
سردار تدین اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس، در دوران سازندگی، تحریم ها، تلاش شبانه روزی در دوران کرونا، خوش درخشید و امروز بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در مسیر خدمت به مردم و انقلاب و حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش می کند و همه اینها عنایات خداوند است که نباید فراموش شود.
وی توکل، توسل، اعتقاد شهدا و بسیجیان به خداوند متعال را رمز پیروزی این انقلاب دانست و مسئولان و جوانان امروز را در راستای ادامه راه این عزیزان مهم عنوان کرد.

دفاع مقدس فتوحات بسیاری با حضور تاثیرگذار بسیج داشت
این کارگاه در قالب اردوی آموزشی دو روزه در راستای  ارتقای سطح آمادگی و شایستگی های عمومی، تخصصی و بالابردن انگیزه مدیران بسیج، توجیه الزامات کاری، بالابردن سطح توانایی فرماندهان و مدیران، همراه با برنامه های متنوع فرهنگی تفریحی، در  سرعین، برگزار شد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار