مسئول هیئت رزمندگان اسلام ساوه گفت: وفاق شهر و پیشکسوتان محور برنامه‌های هیات است و سعی داریم برای حل مشکلات شهر از مسئولین کمک بگیریم.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۶۵
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سردار پاسدار میرجانی مسئول هیات رزمندگان اسلام ساوه در نشست خبری به شرح وظایف این نهاد پرداخت و گفت: از سال گذشته با گروهی ۱۵ نفره از رزمندگان با نام شهید زین‌الدین، مطالبه‌گری برای رفع معضلات شهر را در دستور کار قرار دادیم. فعال نمودن هیات رزمندگان بخشی از برنامه‌های این گروه است.

وی افزود: اولین برنامه بزرگ هیات در سال جاری، جمعه ۳۰ تیرماه در حرم حضرت سید اسحاق (ع) با سخنرانی سردار جلالی مسئول پدافند غیرعامل کشور بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
سردار میرجانی با اشاره به شأن هیات رزمندگان تصریح کرد: هیات رزمندگان متعلق به همه مردم است و دنبال کار سیاسی یا دفاع از هیچ نامزد انتخاباتی نیستیم؛ فقط می‌خواهیم پرچم ولایت را برافراشته نگه داریم.
رئیس هیات امنا رزمندگان اسلام ساوه ضمن گرامیداشت سالروز عملیات رمضان اظهار کرد: اولین عملیات برون مرزی ایران اسلامی همین عملیات بود که توانستیم دستاورد‌های خوبی داشته باشیم.
وی افزود: حضرت امام راحل برای این عملیات توصیه‌های انسانی خوبی داشتند تا به مردم عراق کمترین لطمه‌ای برسد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به تجربیات گذشته و بررسی نقاط ضعف قبلی تاکید کرد: برای رفع ایرادات قبلی سعی داریم، پویاتر از گذشته با مسئولان در ارتباط باشیم و همه رزمندگان و ولایتمداران را جلب همکاری کنیم.
وی با اشاره به اهمیت خدمتگزاری خاطرنشان کرد: وفاق شهر و پیشکسوتان محور برنامه‌های هیات است و سعی داریم برای حل مشکلات شهر از مسئولین کمک بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها