خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان:

مهمترین رکن یک خانواده مادر است/محتوای درست زهر اخبار جعلی را خنثی می‌کند

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: نسل جوان نیازمند اقناع‌سازی است اگر محتوای درست تولید شود مشکلات فضای مجازی کاهش و زهر اخبار جعلی خنثی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۶۶۵۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

مهمترین رکن یک خانواده مادر است/محتوای درست زهر اخبار جعلی را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا امروز در گردهمایی مدرسان استان گلستان و اختتامیه دومین جشنواره استانی سواد رسانه‌ای نسرا استان اظهار کرد: کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود و حضرت زینب(س) نقش رسانه‌ای در آن دوران داشت و لذا توانست نهضت کربلا را تبیین کند.

معاون اجرایی سپاه  نینوا استان گلستان  ادامه داد: نسل نوجوان و جوانی که در اغتشاشات حضور داشتند شعار «رضا شاه روحت شاد» سر می‌دادند و با بمباران رسانه‌ای دشمنان تلاش کردند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرند و بیان کنند که آن دوران بهتر از این زمان بود.

زمانی با اشاره به نقش مهم بانوان و مادران به عنوان مهمترین رکن یک خانواده بیان کرد: امام(ره) فرمودند که صلاح و فساد یک کشور به دست مادران است و در تربیت جامعه مادران نقش اساسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۱۴ محمد طباطبایی نسبت به موضوع عفاف و حجاب در برابر رضا شاه موضع می‌گیرد و ۲۱ تیر ماه سال یک هزار و ۶۰۰ نفر زن و مرد و کودک را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشاند.

این مقام مسئول ابراز داشت: رضاشاه فردی فریبکار بود و زمانی که به قدرت رسید چهره واقعی خود را نشان داد، پس از آنکه آیت‌الله بافی مانع از حضور بدون حجاب خانواده پهلوی در حرم معصومه(س) شد رضاشاه به قم رفت و آنقدر آیت‌الله بافی را مورد ضرب و شتم قرار داد که دو ماه بعد به شهادت رسید.

زمانی تاکید کرد: آیا کلیدواژه «زن، زندگی، آزادی» در ایران قوی‌تر است یا در دیگر کشورها، قوانین ۱۰ دانشگاه برتر دنیا را بررسی کنید، می‌بینید قوانین خاصی برای حضور دانشجویان و پوشش آنها در نظر گرفتند و این مسائلی است که باید به آن مدرسان رسانه‌ای توجه کنند.

وی متذکر شد: صحنه فضای مجازی تبدیل به فضای جنگی شده است و در این شرایط ما باید وضعیت جنگ را بپذیریم و در برابر آن اقدام متناسب داشته باشیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی می‌تواند برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی باشد و باید بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم، برای اینکه بتوانیم موفق باشیم باید ابتدا باسواد باشیم و برای این منظور نیازمند آموزش و تحقیق هستیم.

زمانی بابیان اینکه بنا به گفته رهبر انقلاب اسلامی باید در خصوص تولید محتوا در فضای مجازی فکر کنیم و طراحی داشته باشیم، متذکر شد: دغدغه رهبر انقلاب این است که باید عرصه محتواسازی داشته باشیم و بتوانیم براساس آن در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار