حجت الاسلام اکبرپور گفت: زنان محجبه پاسداران خوبی برای حجاب و پاکدامنی هستند.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۰۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در همایش عفاف و حجاب که با حضور خواهران بسیجی ادارات کل در سینما هلال شهرستان زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادونام شهدا و تبریک هفته عفاف و حجاب، انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی دانست و گفت: مردم پای کار آمدند تا جو متشنج و غبار آلود و رنج آوری که بر جامعه حاکم شده بود را آرام کنند.

وی با اشاره به این مطلب که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذشتند تا امنیت، آرامش، عفاف و حجاب ماندگار و ارزشهای اسلامی سکه رایج  شود، افزود: همه ما در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مسئول هستیم و باید جوابگوی خون پاک شهدا باشیم.

حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد: اگر غیرت علوی، حسینی و زینبی از صحنه جا خالی کند بی عفتی و بی حجابی، بدحجابی تمدن نیست، دفاع مقدس که جهان مقدس در برابر ملت ایران قرار گرفت برگ زرین افتخار آمیزی در مقابله در دفتر انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: همه تکلیف داریم تا فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج دهیم و در قبال این مهم رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اظهار داشت: زنان و مردان باید حضرت زهرا و امام علی(ع) را الگو خود قرار دهند و خود را برای همسرانشان آزاسته و زیبا کند و در کوچه و خیابان پوششی اسلامی و ساده داشه باشند.

حجت الاسلام اکبر پور تصریح کرد: زنان محجبه پاسداران خوبی برای حجاب و پاکدامنی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار