خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب همایش مدافعان حریم خانواده وطلایه داران به همراه اجتماع خواهران با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در سالن خلیج فارس شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۰۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) هندیجان به مناسبت هفته عفاف و حجاب اجتماع بزرگ بانوان با حضور خواهران هندیجان برگزار نمود .

 

همایش مدافعان حریم خانواده، عفاف و حجاب با حضور فرمانده خواهران حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س)و مسئول امور بانوان فرمانداری و بسیجیان پایگاهها و عموم خواهران شهرستان هندیجان برگزار شد.

 

شعبانیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران با تبریک هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: این همایش به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقدیر از خواهران و اهمیت بیشتر به کانون خانواده ها و رعایت حجاب در جامعه برگزار شد .

 

وی افزود : عفاف و حجاب در خانواده امری مهم در جامعه است و خداوند در قرآن و پبامبر اسلام ص واهل بیت علیه السلام بارعایت حفظ حجاب توصیه هایی شده است . 

 

 دراین همایش از بانوان محجبه شهرستان هندیجان تقدیر و همچنین درادامه با اجرای گروه سرود پایگاه حضرت زینب (س)ودیگر برنامه ها در سالن خلیج فارس ازجمله

پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی دراین رابطه برای عموم و خانواده ها در سالن خلیج فارس این همایش به پایان رسید .

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده در هندیجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها