خبرهای داغ:
برپایی سفره اطعام علوی در شب عید سعید غدیر خم به همت جهادگران پایگاه های مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) شهر تشان بهبهان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۲۶۱۲۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: در شب عید سعید غدیر خم و در جوار شهدای کوی کلگه زار و مصیری شهر تشان بهبهان بانوان و برادران جهادگر در اقدامی جهادی و شایسته به برپایی سفره اطعام علوی همراه با اجرای جشن عید سعید غدیر خم اقدام نموده اند .

فرمانده محترم پایگاه های مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه(س) کوی کلگه زار در گفت و گویی مشترک ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت بیان داشت: عید سعید غدیرخم به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان به شمار می آید، و اطعام مومنان در این روز از فضیلت های بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه گفت وگو با نقل روایتی از امام صادق (ع) در باب اهمیت اطعام مومنان در روز عید غدیر، بیان کرد: این امام همام می فرمایند «غذا دادن به یک‌ مومن در روز غدیر مانند ثواب غذا دادن به یک میلیون «پیامبر»، «صدیق»، «شهید» و «فرد صالح» در حرم خداوند است». و در این شب عزیز با همکاری خیرین بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم تهیه و در این ضیافت علوی مومنین و نیازمندان اطعام گردیده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار