جلسه شورای اداری شهرستان سیب و سوران به ریاست فرماندار و با حضور مسئول بسیج ادارات استان، نماینده ولی‌فقیه در تعاون روستایی استان و با هدف تدریس مبانی بیانیه جهادی گام دوم انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۷۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیب و سوران، در این جلسه فرماندار سیب و سوران ضمن عرض خداقوت و تشکر از مجموعه شورای اداری، با اشاره به برپایی میز ارتباطات مردمی در محل پایگاه‌های نمازجمعه و حضور مسئولین در کنار مردم در راستای رفع مشکلات آنان، نسبت به ادامه و استمرار برپایی میز ارتباطات مردمی تأکید نمود.

مهندس گرگیچ در ادامه با اذعان به وجود مشکلات زیرساختی اعم از آب، برق  و راه و تأکید بر تلاش مضاعف و مدیریت جهادی در راستای رفع مشکلات مردم و نیز بیان اینکه کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام است نسبت به اطلاع‌رسانی این خدمات تأکید نمود.

وی در پایان به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی که دشمن جنگ ترکیبی و نابرابر راه انداخته تا مردم را ناامید کند، اشاره و بیان نمود: می‌طلبد در راستای اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت، تبیین و روشنگری، القای حس امیدواری در جامعه بیش‌ازپیش گام برداریم.

مسئول بسیج ادارات استان نیز با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و سلامت اداری بیان نمود: در ادارات به جهاد تبیین و جهاد خدمت توجه ویژه شود و نیز  فاصله بین مردم و مسئولین کم شود و مسئولین با خدمت جهادی باید خدمتگزار مردم، همراه و همگام با مردم باشند.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی ادامه داد: در نظام خدمات و پیشرفت‌های فراوانی داشته‌ایم، هر جا نظام بخواهد قدمی بردارد دشمن آنجا حضور دارد و کارشکنی می‌کند تا با ایجاد نارضایتی در مردم، آنان را نسبت به‌نظام ناامید کند پس می‌طلبد با جهاد تبیین و القای حس خودباوری و امید آفرینی در جامعه تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در تعاون روستایی استان نیز در ادامه گفت: امروز جمهوری اسلامی با یک جنگ ترکیبی و نابرابر درگیر هست، امروز دشمن می‌خواهد مشروعیت، مقدسات و اعتقادات ما را از بین ببرید و در سطح کلان برنامه‌ریزی کرده که این مشروعیت را از بین ببرد.

حجه الاسلام سابکی افزود: در شرایط فعلی می‌طلبد ما با روشنگری و جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز می‌باشد، وارد میدان شویم و نقشه‌های شوم دشمن را از بین ببریم، پس باید همه ادارات همکاری و تلاش لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار