خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده، با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده‌ها در محل پارک محله در شهرستان فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۶۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده، با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده‌ها در محل پارک محله در شهرستان فراشبند برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار جبار فروزان فرمانده سپاه فراشبند در این مراسم گفت: به دلیل اهمیت عفاف و حجاب و ارزش ان در بین بانوان کشورمان و برخورد دیکتاتوری رضا خان با این امر که باعث به خاک و خون کشیدن بانوان محجبه در مسجد گوهر شاد گردید این روز در تقویم ایران، به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده است .

وی به دلایل فلسفه ی وجودی حجاب اشاره و تصریح کرد: آرامش روانی در جامعه ، انقراض بی بند و باری، تحکیم بنیان خانواده ، شکر نعمت زیبایی و نهایتا جلب رضایت خداوند است.


حجت الاسلام غلامی بمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراشبند هم در ادامه این مراسم اظهار داشت:  اولین پله ی صعود انسان به نردبان ترقی ( قرب الهی ) را تشکیل خانواده دانست و گفت ؛ هیچ بنایی پیش خداوند محبوب تر از ازدواج نیست .

وی در ادامه به اهمیت تشکیل خانواده از نظر خداوند پرداخت و یاداور شد : تضعیف این بنا ، باعث سقوط حیات انسانی ولی تقویت ان ، باعث تقرب انسان به سمت خداوند و اصلاح جامعه می شود .

حجه الاسلام غلامی اهمیت خلقت انسان را خلقت باطنی و معرفتی دانست و گفت : در پرتو خلقت باطنی است که به انسان کرامت میبخشد و اگر بعد انسانیت و ادمیت انسان فراموش شود از چهار پایان هم بد تر میگردد .

در پایان مراسم نیز با مولودی خوانی و اهدای تعدادی چادر در قالب هدایا ، به تعدادی از بانوان و پذیرایی از حضار مراسم پایان یافت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار