خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای مومن آباد از توزیع گوشت دو راس گوسفند ذبح شده و 700 پرس غذای گرم بین اهالی روستا در دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۵۸۱۱
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند، همزمان با دهه ولایت و امامت، دو راس گوسفند در روستای مومن آباد در سرخه ذبح و بین خانواده های بی بضاعت در روستا به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج برادران حضرت ابوالفضل العباس (ع) این روستا توزیع شد.

غیبی نژاد فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای بزرگداشت دهه ولایت و امامت و معرفی عظمت غدیر ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در روستا اجرا و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: در این راستا با یاری خیرین، دو راس گوسفند توسط گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه تهیه و پس ذبح بین خانواده های کم بضاعت روستا توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: همچنین آماده سازی پرچم های عید غدیر و نصب بر سر درب منازل اهالی و بلوار توسط این گروه جهادی انجام شد.

غیبی نژاد اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیرخم با همکاری اهالی روستا و طبخ ۷۰۰ پرس طعام در راستای مشارکت در پویش اطعام علوی از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام بوده است.

او خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری طرح نوجوانه های صالحین مسابقات فوتسال بسیجیان پایگاه در سالن ورزشی روستا برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

لازم به ذکر است ۱۰۰عدد نان صلواتی توسط یکی از خواهران خیر به مناسبت عید غدیر بین اهالی محله و نیازمندان در روستا افتر در سرخه توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها