خبرهای داغ:
مسوول جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: همزمان با عید غدیرخم 600 پرس غذای گرم با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان تهیه و بین نمازگزاران توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۷۶
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روز عید غدیر با توجه به اهمیت اطعام دادن به مومنین ۶۰۰ پرس غذای گرم در مصلی نماز جمعه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و هیئت حضرت زینب (س) با مشارکت ستاد نماز جمعه تهیه و بین نمازگزاران توزیع شد.

کبری فائض مسوول جهادی این پایگاه مقاومت اظهار کرد: طبق روایات متعدد از آگاه کردن مومنین در این روز بسیار حسنه  مورد تاکید است و موجب می شود این سنت پسندیده به دست فراموشی سپرده نشود.

او افزود: با لطف خداوند، با عنایت ویژه امیرالمومنین (ع) و همت بلند خیرین و بانیان، مبلغ مورد نظر جهت تهیه این اطعام تامین و به اندازه ۶۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر در حسینیه شهدا بین نمازگزاران توزیع شد.

مسوول جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: علاوه بر اطعام ظهر عید غدیر در عصر عید غدیر نیز، همزمان با برپایی مراسم پیاده روی کاروان بزرگ شادی غدیر، با مشارکت بسیجیان این پایگاه مقاومت ایستگاه صلواتی برپا شد.

فائض با بیان اینکه در این ایستگاه حضار شرکت کننده در مراسم با آب طالبی، شربت، شیرینی و شکلات پذیرایی شدند، گفت: همچنین در این روز در میدان بهشتی غرفه عفاف و حجاب برپا و در این غرفه توسط جوانان هسته فرهنگی پایگاه طرح زیست عفیفانه اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها