کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: کارگاه توانمندسازی آموزگاران با حضور بیش از ۱۵۰ آموزگار دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۰۴
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم برگزار شد

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حسین رمضانی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی شهرستان دیلم اظهار داشت: کارگاه توانمندسازی آموزگاران دوره ابتدایی با حضور بیش از ۱۵۰ آموزگار دوره ابتدایی به مدت ۲ روز صبح و عصر در دیلم برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: اعتقاد ما این است که معلم عنصر اصلی در جریان دستیابی به تعلیم و تربیت با کیفیت و تحقق اهداف و برنامه‌های ترسیم آموزش و پرورش شده است.

وی افزود: سند تحول بنیادین اهداف والایی را ترسیم کرده و وظایف متعددی را به دوش مدرسه و معلم گذاشته که دستیابی به این اهداف در نخستین گام از طریق توانمندسازی معلمان انجام می‌شود.

رمضانی گفت: یکی از روش‌های توانمندسازی معلمان برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های بازآموزی در هنگام خدمت است تا آنها را با روش‌های نوین تدریس آشنا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم ادامه داد: بی‌توجهی به "آموزش‌های ضمن خدمت" برای بروز رسانی و توانمندسازی معلمان در نهایت منجر به حضور معلمانی در کلاس درس می‌شود که نه اطلاعاتی به‌روز دارند و نه مهارت‌هایی قابل اعتنا، در حالی که معلم توانمند می‌تواند جریان آموزش را کیفی و در نهایت نسلی را تربیت کند که برای کشور منشأ اثر باشد.

رمضانی اضافه کرد: در همین راستا کارگاه‌هایی جهت دروس مختلفی در نظر گرفته‌ایم و اعتقاد ما بر این است همه دروس دارای اهمیت و ارزش خاص خود هستند.

وی گفت: این کارگاه دو روزه درس هنر، خوشبختانه با استقبال خوب آموزگاران دوره ابتدایی قرار گرفته، که این مهم انگیزه ما را جهت ادامه کار دو چندان است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: هماهنگی‌های لازم جهت اردوهای آموزشی در دانشگاه فرهنگیان نیز پیش‌بینی شده است تا در ادامه راه از ظرفیت اساتید این دانشگاه به بهترین نحو ممکن جهت بازآموزی استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار