خبرهای داغ:
به مناسبت دهه امامت و ولایت، از خانواده های معظم شهدا ، جانباز و سادات هندیجان و روستاهای جیری سفلی و دریهک بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان دیدار و تجلیل شدند .
کد خبر: ۹۵۲۵۰۱۹
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت از خانواده های سادات و همچنین خانواده های معظم شهدا و جانباز به همراه مسئولان و بسیجیان در هندیجان و روستاهای جیری سفلی و دریهک دیدار و تجلیل شدند .

 

وی افزود : به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت، با همت پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی، مراسم محفل انس با قرآن در منطقه شهرک باهنر شهرستان هندیجان با دعوت از قاریان ممتاز استانی و شهرستانی و کشوری با حضور قشرهای مختلف مردمی و بسیجیان باشکوه ویژه برگزار شد.

 

درادامه گزارش خبری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان سروان پاسدار عیسی گشتیل با تبریک عید سعید غدیر از توزیع مواد غذایی برای پخت بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر با همت پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید مزارعی در سطح هندیجان خبرداد و تاکید داشت برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی و هنری در روز عید سعید غدیر برگزار خواهند شد.

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار