خبرهای داغ:

پایش بیماری‌های آبزیان در مرکز پرورش ماهی خاویاری گتوند

رصد و پایش بهداشتی بیماری‌های آبزیان در مرکز پرورش ماهی خاویاری شهرستان گتوند اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۹۲۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

هادی احمد فخر الدین سرپرست اداره دامپزشکی گتوند در تشریح این خبر گفت: همزمان با حضور رئیس و کارشناس اداره بهداشت و مدیریت بیماری آبزیان استان در سطح شهرستان، نسبت به انجام رصد و پایش بهداشتی بیماری‌های آبزیان در مرکز پرورش ماهی خاویاری شهرستان گتوند اقدام شد.

او افزود: در این بازدید ضمن اخذ نمونه از مرکز جهت رصد و پایش بیماری‌های ویروسی نمونه برداری‌های لازم انجام و جهت انجام آزمایشات تخصصی به آزمایشگاه مرجع منطقه ایی دامپزشکی استان خوزستان ارسال شد.

فخرالدین بیان کرد: در این بازدید توصیه‌های بهداشتی و قرنطینه ایی در خصوص مقابله و پیشگیری از بروز انواع بیماری‌های آبزیان با حضور مدیر، کارکنان و مسئول فنی بهداشتی مرکز پرورش ماهیان خاویاری شهرستان گتوند از سوی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان دامپزشکی خوزستان ارائه گردید.

سرپرست اداره دامپزشکی گتوند در پایان اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی، انجام ضد عفونی آب ورودی و خروجی به مزارع، تامین بچه ماهی مورد نیاز با مجوز‌های بهداشتی از سوی دامپزشکی مهم‌ترین راه کنترل و پیشگیری از وقوع بیماری‌های آبزیان به ویژه بیماری‌های ویروسی در صنعت پرورش آبزیان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها