خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

نیروهای آماد و پشتیبانی در دوران جنگ نقش کلیدی و مهم داشتند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بااشاره به نقش کلیدی و مهم نیروهای آماد و پشتیبانی در دوران جنگ گفت:یکی از ارکان موفقیت وپیروزی در دوران دفاع مقدس نیروهای آماد و پشتیبانی بود که نقش اساسی را ایفا کردند.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۸۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در چهارمین یادواره ۲۶۷ شهید آماد و پشتیبانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان که در اردوگاه ابوذر برگزار شد، با پاسداشت برگزاری یادواره شهدا، آن را اقدامی ارزشمند دانست و اظهارکرد: امروز برای چهارمین بار یادواره شهدای آماد و پشتیبانی استان برگزار می‌شود.

وی به نقش کلیدی و مهم نیروهای آماد و پشتیبانی در دوران جنگ اشاره و بیان کرد: یکی از ارکان موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس نیروهای آماد و پشتیبانی بود که نقش مهم و اساسی را ایفا کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح نقش نیروهای آماد و پشتیبانی در جنگ، به وجود ۲۶۷ شهید آماد در استان اشاره و عنوان کرد: امروز برای چهارمین بار یادواره‌ای به منظور پاسداشت شهدای آماد و پشتیبانی برگزار کرده‌ایم.

وی کار نیروهای آماد و پشتیبانی در دوران دفاع مقدس را کاری بسیار ارزشمند و قوت قلبی برای رزمندگان دانست و گفت: وقتی به دوران دفاع مقدس می‌نگریم قشرهای مختلفی از مردم و رسته‌های مختلف اعم از اطلاعات، عملیات، تخریب، گردان‌های آتش   و... نقش آفرینی کردند اما نقش آماد و پشتیبانی به لحاظ حجم کار که قبل از انجام عملیات، حین و بعد از عملیات صورت می‌گرفت بسیار مهم و کلیدی بود و زحمات این نیروها بیشتر از رده‌های دیگر بود.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه اقدامات و حرکت نیروهای آماد و پشتیبانی در جنگ بی‌نظیر بود، گفت: این نیروها از زمان صفر برای انجام عملیات پای کار بودند، شرایط و امکانات را برای جنگ با دشمن فراهم می‌کردند و پشتیبانی‌های لازم را آماده و به جلو می‌آوردند تا اینکه عملیات شروع شود.

وی اضافه کرد: همه جنگ سخت بود به خصوص عملیات‌های بزرگ همچون کربلای 4 و5 و والفجر 8 که عظمتشان بسیار بزرگ بود و یکی از عملیات‌هایی که ما سخت درگیر بودیم عملیات کربلای 5 بود که برای انجام این عملیات نیروهای آماد به زیبایی تمام پشتیبانی لازم را داشتند و نقش‌آفرین بودند و اگر تلاش‌ها و درایت آماد و پشتیبانی نبود عملیات به خوب انجام نمی‌شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نیروهای آماد و پشتیبانی نه تنها در پشت جبهه‌ها بلکه در خط مقدم هم جانانه و مخلصانه پای کار بودند، یادآور شد: نیروهای آماد  در شرایط سخت، کار بسیار سختی انجام دادند و با تقدیم شهدا به خوبی از نظام و انقلاب پشتیبانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار