مسوول بسیج دانشجویی استان قم:

اعزام دانشجویان جهادگر قمی به مناطق محروم قم و روستاهای شهرستان خوی

مسوول بسیج دانشجویی استان قم از آغاز اردوهای جهادی دانشجویی قم«عهد خدمت» از 17 تیرماه جاری به مناطق محروم قم و روستاهای شهرستان خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۷۷۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

اعزام دانشجویان جهادگر قمی به مناطق محروم قم و روستاهای شهرستان خوی

وی با اشاره به اردوهای جهادی دانشجویی با عنوان«عهد خدمت»، بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در تابستان سالجاری اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و مناطق محروم در قم و خارج از استان انجام خواهد شد.

محمدی با اشاره به افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویان قم در روز 17 تیرماه جاری، تصریح کرد: افزون بر 300 جهادگر خواهر و برادر به‌صورت ویژه در شهرستان جعفرآباد در قالب مختلف عمرانی، رنگ‌آمیزی و بهسازی فضای مدارس، ترمیم خانه‌های محرومین، مساجد و حسینیه انجام خواهند داد.

مسوول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: این گروه‌های جهادی در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی نیز خدماتی مانند ارائه مشاوره‌های تحصیلی، برنامه‌های کمک‌درسی و ارتقای سطح علمی، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری و آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان و ویژه‌برنامه‌های زنان و بانوان را به اجرا درخواهند آورد.

وی تصریح کرد: همچنین 120 نفر از دانشجویان شامل 40 خواهر و 80 برادر نیز عازم شهر خوی خواهند شد تا در حد توان‌بخشی از خسارات زلزله اخیر در این شهر را در بعد عمرانی و همچنین مباحث فرهنگی و مشاوره‌ای را جبران کنند.

محمدی گفت: بهسازی و ترمیم خانه‌های بهداشت و مدارس روستایی در بخش عمرانی و برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و آموزشی در بخش فرهنگی مهم‌ترین رسالت‌های این جهادگران پیش‌بینی‌شده است.

مسوول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اهمیت فضای رشد و کادرسازی گروه‌های جهادی، عنوان کرد: برای رشد و تربیت جهادگران نیز برنامه‌های خاصی پیش‌بینی‌شده است.

محمدی اظهار داشت: گروه‌های جهادی از 17 تا 23 تیرماه در شهرستان جعفرآباد و برخی روستاهای دیگر استان استقرار خواهند یافت.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین جهادگران این استان از 21 تا 27 تیرماه جاری نیز با اعزام به شهرستان خوی مشغول خدمت‌رسانی به مردم این خطه از کشور خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار