خبرهای داغ:
حجت الاسلام رستمی:

جشن ۲ کیلومتری عید غدیر در کبودراهنگ برگزار می‌شود

همدان-رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به برنامه‌های جشن عید غدیر گفت: جشن ۲ کیلومتری عید غدیر در کبودراهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۶۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

حجت الاسلام علی رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به برنامه‌های جشن عید غدیر در کبودراهنگ اظهار کرد: برگزاری برنامه بزرگ مهمانی عید غدیر، پیاده‌روی ۲ کیلومتری و کاروان شادی با همکاری کسبه، بازاریان و راه‌اندازی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مسیر ورودی‌های پیاده‌روی شهر و روستاهای کبودراهنگ تدارک دیده شده که از مسافرین پذیرایی کنند.

وی افزود: همچنین طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و غرفه‌های حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جشن بزرگ غدیر در شهرستان کبودراهنگ است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مشارکت مردم گفت: برپایی و برگزاری این جشن، کاملاً مردمی بوده همچنین از مجموعه‌ها و سازمان‌های دولتی نیز درخواست شده تا در امر پشتیبانی این برنامه به گروه‌های مردمی کمک‌رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام، برگزاری جشن در پارک لاله به مدت ۱۵ شب همراه با سخنرانی و جنگ شادی، ذبح قربانی در چند روستا، توزیع و پخش بیش از ۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر، نصب پرچم بر سر در خانه‌ها و مساجد، برگزاری کاروان‌های شادی همراه با برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در روستاهای شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار