فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از الحاق ۱۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت تریل عملیاتی در راستای ارتقای احساس امنیت و تقویت گشت‌های انتظامی به فرماندهی این ستاد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۵۶
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دوستعلی جلیلیان در حاشیه مراسم آئین الحاق ناوگان خودرویی و موتور سیکلت در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و توجه ویژه فرمانده اتنظامی کل کشور به این استان دومین مرحله از آیین الحاق ناوگان خودرویی و موتور سیکلت به اجرا درآمد.

وی افزود: در این زمینه با هدف ارتقای احساس امنیت برای شهروندان و تقویت گشت‌های انتظامی۸۰ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتور سیکلت تریل عملیاتی به فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان الحاق شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در توصیه‌ای به شهروندان و مردم خواستار آن شد که با توجه به اینکه رویکرد گشتی‌ها برخورد با جرائم خشن، سرقت‌های مسلحانه و به عنف است هرگونه اخبار و موارد سوء امنیتی را بلافاصله با سامانه ۱۱۰ یا مراجعه به نزدیک‌ترین مقر انتظامی اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: به هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار می‌دهیم که بدانند سیستان و بلوچستان محل امنی برای آنان نیست و به حکم قانون با آنها برخورد قاطع خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار