خبرهای داغ:
نصرتی خبر داد

اجتماع بزرگ بانوان شهرستان بهار به مناسبت هفته عفاف و حجاب

همدان-معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بهار از اجتماع بزرگ بانوان این شهرستان در هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: از دستگاه‌های ذی ربط انتظار است به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوع و تاثیرگذاری داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۱۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا نصرتی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شهرستان بهار از راه اندازی فروشگاه پوشاک ایرانی-اسلامی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه ظرف یک ماه آینده علامت تجاری سازی و برندسازی برای فروشگاه  پوشاک ایرانی-اسلامی این شهرستان توسط یکی از شهروندان طراحی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهتمام دستگاه‌های ذی ربط به منظور ساماندهی و نظارت بر تولید پوشاک بانوان سطح شهرستان افزود: ساماندهی و نظارت بر مجتمع های تجاری و مراکز فروش سطح شهرستان در رابطه با عفاف و حجاب ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده این شهرستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقه کتابخوانی، کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و بصیرتی بانوان، اجرای نمایش، مسابقات ورزشی، تهیه و تولید محتوا در فضای مجازی در رابطه با عفاف و حجاب و برگزاری مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و برنامه های مختلف فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این شهرستان در هفته عفاف و حجاب است.

وی از اجتماع بزرگ بانوان این شهرستان در هفته عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: از دستگاه‌های ذی ربط ستاد عفاف و حجاب شهرستان انتظار است تا به مناسبت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار و ویژه‌ای را داشته باشند؛ ضمن اینکه همکاری سایر دستگاه‌ها و ادارات نیز برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها ضروری است.

نصرتی مطلوب در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی توطئه‌های زیادی علیه کشور ما انجام داده و با راهکارهای مختلف سعی بر آسیب به بنیان خانواده‌ها دارند، ادامه داد: نقش مسئولین و دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌ها در مقابله با توطئه‌های دشمنان بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و تبیین و تشریح فرهنگ عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده با اقدامات فرهنگی مناسب گام برداریم.

وی یادآور شد: مسئولان امور بانوان ادارات با همکاری سایر دستگاه های مرتبط نسبت به طرح و اجرای برنامه‌های با نشاط سالم و همسو با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در هفته عفاف و حجاب اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار