خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان خبر داد

برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری به همت حوزه حضرت خدیجه(س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) همدان از برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، حلقه‌های صالحین در راستای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۷۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، حلقه‌های صالحین در راستای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد و اظهار کرد: جنایات و ایجاد نا امنی برای مردم بیگناه از سوی ایالات متحده آمریکا در دوران اخیر بسیار محرز بوده است، جنایات علیه ایران بسیار بوده و باید تبیین این وقایع برای آگاهی نسل جوان انجام شود.

وی افزود: حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ جنایت فاحشی بود که باید بیان شود و ابعاد این مسئله و دیگر مسائل روشنگری شود تا نسل جوان و نوجوان ما از همین سن با این دشمن بزرگ و حیله گر آشنا شوند تا دچار مکر و فریب نشوند.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی-روشنگری توسط پایگاه‌های تابعه این حوزه از قبیل پایگاه هاجر، اسما و بنت الرسول با همکاری هیئت فاطمیه بیان کرد: این جلسات اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین دلیل تلاش ما در حلقه‌های صالحین نیز آگاه‌سازی بوده است.

وی با بیان اینکه حلقه‌های بزرگسالان ظرفیت تحلیل ویژه‌ای از ابعاد مهم را دارد، گفت: از جمله این برنامه‌ها  پایگاه اسما با برگزاری اردوی زیارتی و تفریحی با حضور حلقه صالحین در امامزاده محسن(ع) بود که حلقه مهدویت نیز برپا و برای کودکان مسابقه توپ‌بازی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار