خبرهای داغ:
شهید محمد حسین زاده دشتی در مسجد «مهدی موعود (عج)» آبادان هنگام وضو گرفتن به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۵۲۳۹۰۸
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ شهید دشتی؛ فردی انقلابی با بینش و اعتقادات دینی و اسلامی که در مکتب اسلام تربیت دیده و آموخته بود.

 وی در اوج انقلاب اسلامی با شرکت و حضور مداوم در تظاهرات مردمی و تحریک و فعال نمودن کارکنان صنعت نفت جهت راه اندازی اعتصابات و تحصن ایفای نقش می‌کرد.

 پس از انقلاب در کنار یاران انقلابی فعالیت گسترده در تحقق اهداف وآرمان‌های شهدای انقلاب خدمات گسترده‌ای داشت، از جمله ممانعت از راه اندازی اعتصابات نیرو‌های ضد انقلاب داخلی و افشای ماهیت حسن نزیه وزیر نفت دولت موقت بازرگان می‌توان اشاره کرد.

وی بدلیل روحیه انساندوستی در خدمت به انسان‌های تهیدست و محروم جامعه عهده دار مسئولیت کمیته امداد امام خمینی آبادان شد و در راه بانی خدمات ارزشمندی به نیازمندان شد و با راه افتادن جنگ تحمیلی مسئولیت یک گروه هفتاد نفری را جهت مبارزه با دشمن بعثی بردوش وی گذاشته شد و در این زمان بود که حماسه تاریخی بیرون راندن متجاوزین بعثی از کوی ذوالفقاری و روستای فیاضیه و مانع سقوط آبادان بدست دشمن شد و بدلیل این رشادت و لیاقت با اصرارمسئولین وقت بعنوان شهردار آبادان انتخاب خدمت به شهر و مردم در این چایگاه ادامه داد تا اینکه در غروب ۲۳ خرداد سال ۶۰ هنگام وضو ساختن جهت برای اقامه نماز در مسجد مهمدی موعود سنگر همیشگی رزمندگان در اثر اصابت توپ به لقاء الله پیوست و به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت نائل شد.

 مسجد «مهدی موعود (عج)» آبادان شاهد سال‌ها مجاهدت و فعالیت وی بوده است و همین مکان مقدس نیز زمینه عروج وی به سرای باقی را فراهم کرد و شاهد پرواز به ملکوت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها