خبرهای داغ:
احمدوند:

کارها و زندگی شهدا باید سرلوحه کار همه باشد

همدان-فرماندار نهاوند گفت: کارها و زندگی شهدا باید سرلوحه کار همه باشد و ‌این‌ها شرح وظایف ما است و سرلوحه قرار دادن شهیدانی چون شهید باکری از وظایف مدیریتی است.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۵۴
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در ستاد پشتیبانی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در نهاوند اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسات توجه به سیره شهدا و استفاده از منویات مقام معظم رهبری نه صرفاً برگزاری جلسه و الگوبرداری است.

وی گفت: کارها و زندگی شهدا باید سرلوحه کار همه باشد و ‌این‌ها شرح وظایف ما است و سرلوحه قرار دادن شهیدانی چون شهید باکری از وظایف مدیریتی است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه کنگره ۸ هزار شهید استان همدان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود، بیان کرد: ادارات همه پای کار باشند و از ظرفیت بخشداران، دهیاران برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره‌ها استفاده شود .

وی ادامه داد: دهیاری زرامین سفلی با انجام دیدارهای دوره‌ای با خانواده شهدا اقدامات ابتکاری عملی کرده که قابل تحسین است و کمال تقدیر و تشکر را از این ابتکار عمل داریم.

احمدوند با اشاره به اینکه باید از ظرفیت دهیاری‎ها و شهرداری‌ها در کنگره ۸ هزار شهید استفاده شود، گفت: از ظرفیت شهرداری‌ها برای فضاسازی و سیمای شهری در شهرها و دهیاران در روستاها برای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان استفاده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار