نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه برگزار می‌شود

تبریز- دبیر اجرایی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه از برگزاری این رویداد طی مهر ماه سال جاری در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۰۱
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احد یگانه صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص این رویداد بیان کرد: خبرنگاران، عکاسان، ‌روزنامه‌نگاران‌ و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری می‌توانند ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های آب منطقه‌ای به دبیرخانه جشنواره آب در آیینه رسانه ارسال کنند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: فرهنگ شهروندی و مصرف بهینه آب، مدیریت مصرف آب، آب رسانی و اقتصاد آبی، بحران آب و نقش رسانه ها، بحران آب و حفاظت منابع آبی، بازچرخانی و تصفیه آب و آب و توسعه پایدار موضوعاتی هستند که برای جشنواره در نظر گرفته شده است.

یگانه در رابطه با زمان برگزاری جشنواره آب در آیینه رسانه توضیح داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیر ماه سال۱۴۰۲ از طریق ایمیل و شماره فضای مجازی به آدرس AB.resaneh1402@gmail.com و شماره تلفن +98 930 769 0897 است.

دبیر اجرایی جشنواره آب در آیینه رسانهدر پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فقط آثاری که در رسانه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری(رسمی ثبت شده) منتشر شده، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.

 شرکت‌کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل AB.resaneh1402@gmail.com ارسال کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار