مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر:

دشمنان در تلاش برای ناامید کردن مردم در انتخابات آینده هستند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دشمنان می‌خواهند با ناامید کردن مردم انتخابات آتی را تحت تاثیر قرار دهند و بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۹۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
دشمنان در تلاش برای ناامید کردن مردم در انتخابات آینده هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،سعید حیدری در آئین واگذاری ۲۹۰ قطعه زمین در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: پشتیبان اصلی گفتمان انقلاب مردم هستند.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: انتظار داریم در تمامی مناسبت‌هایی که اقتدار و قدرت ایران تجلی می بخشد مردم حضور پرشور داشته باشند.

حیدری ادامه داد: دشمنان از هم اکنون تبلیغات گسترده‌ای در خصوص انتخابات به راه انداخته‌اند و هدف آنها نیز کاهش میزان مشارکت مردم در این عرصه است.

وی با اشاره به اقدامات دو ساله دولت ایران قوی اظهار داشت: دولت مردمی در حالی شروع به کار کرد که سلامت مردم تحت تأثیر بیماری کرونا بود و تنها ۱۴ درصد مردم واکسن کرونا دریافت کرده بودند و از طرفی روزانه بیش از ۷۰۰ نفر از عزیزانمان فوت می‌کردند و واردات واکسن به مشکل برخورد کرده بود.

حیدری یادآور شد: این دولت سلامت مردم را به چیزی گره نزد و با اتکا به جوانان و روحیه انقلابی که در بین مسئولین بود واردات واکسن را آغاز کرد و در کنار آن نیز تولید واکسن در داخل افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در حالی دولت شروع بکار کرد که دچار ناترازی های بسیاری در حوزه آب، برق و گاز بودیم و ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشتیم و کالاهای اساسی وضعیت خوبی نداشت و رابطه ما با کشورهای همسایه مطلوب نبود.

حیدری خاطر نشان کرد: استکبار برای توقف گفتمان انقلاب دست به توطئه و اغتشاشات زدند و دولت را در حوزه اقتصادی و ارز با مشکلاتی مواجه کردند ولی این دولت با تعهدی که به مردم داشت سلامت را به مردم برگرداند و به دوقطبی سازی ها پایان داد و در میدان بود و تلاش می‌کرد مشکلات مردم را حل کند.

وی گفت: امروز شاهد تحقق همه وعده‌های دولت در همه حوزه‌ها هستیم و در حوزه گفتمان انقلاب گام بر می‌دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار