خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) در ایام دهه امامت و ولایت در دژکرد فعال است.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۶۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

حسین صمصام، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با هدف جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی، اقدام به بر پایی بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) در ایام دهه ولایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان صحرایی در دهستان دژکرد اقلید فارس برپا شده، ادامه داد: ۸۰ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص جهادی شامل 20 دندان پزشک، 15 پزشک عمومی، ۸۰ پرستار و پیراپزشک در این بیمارستان فعال هستند.

به گفته صمصام، ارائه خدمات آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، اتاق عمل سیار و ثابت، مشاوره (خانواده، فرزندآوری، ناباروری، و سقط جنین)، کلاس های آموزشی بهداشت دهان و دندان و سبک زندگی اسلامی از دیگر خدماتی است که در این بیمارستان صحرایی ارائه می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با بیان اینکه این بیمارستان از 7 تا 9 تیرماه در این دهستان به ارائه خدمت می پردازد، ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی متنوع (مهد کودک صحرایی ، جشن، اردوی راهیان پیشرفت و...) از برنامه های جانبی در ایام برپایی این بیمارستان است که بسیج جامعه پزشکی پیش بینی کرده است.

وی گفت: از دو هفته قبل با حضور تیم های جهادی پایش شبکه بهداشت و درمان اقلید در روستاهای دهستان دژکرد، غربالگری و ارجاع نوبت های متخصین به بیمارستان صحرایی امام علی(ع) انجام گرفته و مراجعین بر اساس نوبت ها در سه روز به بیمارستان صحرایی مراجعه کرده و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به آنها ارائه می شود .

صمصام با بیان اینکه همزمان با اجرای بیمارستان صحرایی در دهستان دژکرد، چندین عمل جراحی توسط اساتید در بیمارستان اقلید به صورت رایگان انجام می شود، تصریح کرد: پیش بینی می شود که به ۳۰۰۰ نفر از مردم عزیز این دهستان خدمات بهداشتی درمانی رایگان در این ایام ارائه شود .

آغاز به کار بیمارستان صحرایی در روستای دژکرد فارس به مناسبت دهه امامت و ولایت

سرهنگ پاسدار علیرضا خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید هم در آئین افتتاح این بیمارستان گفت: برپایی این مراکز در مناطق کم برخوردار نمونه ای از ایثار و فداکاری و نوع دوستی و کمک به مردم جامعه در جهت افزایش سطح بهداشت و درمان می باشد و حضور بسیجیان و کادر درمان بسیجی در این مناطق بیانگر آمادگی کامل و داوطلبانه بسیج و جامعه بسیجی به مردم است و این اردوهای جهادی در شهرستان به صورت محدود و گسترده و دوره ای انجام گرفته و انشاالله ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار