به گفته‌ی دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) ساخت مسکن برای جامعه هدف از جمله اهداف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) می‌باشد که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۱۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رشت، دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) نیز در جلسه کارگروه محرومیت زدایی و پیشرفت‌های منطقه‌ای در سالن الغدیر استانداری گیلان با بیان اینکه این قرارگاه نقش مهمی در رفع محرومیت زدایی در کشور دارد، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) متشکل از نهادهای حمایت کننده جمهوری اسلامی شامل کمیته امداد امام خمینی(ره) است که ماموریت اصلی آن محرومیت زدایی می‌باشد.

سردار جمال الدین آبرومند با اشاره به وجود سه روش در رفع محرومیت زدایی در کشور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: ایجاد درآمد در روستا، آمایش سرزمینی به ویژه در مناطق روستایی و جامع هدف شامل افراد نیازمند، سه روش رفع محرومیت زدایی توسط این قرارگاه است.

وی مهمترین جامعه هدف در رفع محرومیت زدایی را افراد کم بضاعت معرفی کرد و افزود: جامعه هدف شامل مددجویان بهزیستی، خانواده شهدا کم برخوردار، بسیجیان دوران دفاع مقدس و مددجویان کمیته امداد مهمترین قشر در رفع محرومیت زدایی در کشور هستند.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر ایجاد راه روستایی در کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در طرح جغرافیای روستایی به مسئله تامین آب شرب در روستاها، جاده روستایی و مسکن محرومین پرداخته و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی‌کنیم.

آبرومند، با اشاره به نقش بهره مندی از ظرفیت کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای کشور از جمله گیلان گفت: ایجاد درآمد و ثروت در روستا از جمله آبخیزداری، مسائل کشاورزی، امنیت غذایی و تولید محصولات صادرات محور از جمله اهداف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در روستاها است.

وی با بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در ساخت مسکن محرومین همواره در کنار دولت سیزدهم است، افزود: ساخت مسکن برای جامعه هدف از جمله اهداف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) می‌باشد که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به تعامل خوب دولت سیزدهم با این قرارگاه در اجرای پروژه های عمرانی و رفع محرومیت زدایی، بیان کرد: در خصوص دستگاه های اجرایی، نیروهای متخصص و امکانات لجستیکی سپاه پای کار بوده و از هیج تلاشی در این راستا دریغ نمی کند، زیرا دولت سیزدهم تعامل خوبی با قرارگاه امام حسن مجتبی برای اجرای پروژه‌ها و رفع محرومیت زدایی در کشور دارد.

آبرومند افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) حمایت و پشتیبانی منابع را فراهم‌ می کند ولی بیشترین بار اجرایی بر عهده سپاه استانی است. در بحث طراحی، نظارت دقیق و کیفیت ساخت مسکن و راه روستایی در مناطق محروم نباید ضعیف عمل کرد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار