معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان: شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی، اعتقادی و حامی و پشتوانه مقتدر برای ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۸۸۳۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، احمدرضا منشوری شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار در جوار بارگاه امامزاده سید صلاح الدین (ع) لیاول علیاء خورگام، اظهار کرد: شهدا روشنی بخش و هدایتگر علمی و عملی جامعه اسلامی هستند.

وی با اشاره به ۱۴ هزار شهید کارگر در کشور، افزود: کارگران نبض تولید و اقتصاد کشور هستند و باید ویژه به آنها پرداخته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش و جایگاه کار و کارگری در ابعاد مختلف، بیان کرد: کارگری و تلاش برای رزق و روزی حلال به قدری با ارزش و اهمیت است که مورد توجه و عنایت ویژه پیامبر (ص) و ائمه اطهار قرار داشته است.

منشوری با تصریح بر اینکه فرهنگ توجه به کارگر در جامعه نهادینه شود، گفت: کارگران سنگربانان خط مقدم تولید هستند و تلاش و ممارست این عزیزان چراغ تولید را روشن نگه داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهدا، افزود: تقوا پیشگی، ایمان و ایثار در راه خدا شهدا را از سایرین برجسته کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، خداترسی را از ویژگی‌های مهم شهدا برشمرد و بیان کرد: توجه به حلال و حرام خدا در سیره رفتاری و گفتاری شهدا موج می‌زد.

منشوری با اشاره به شگردهای خصمانه و ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام اسلامی، دشمن شناسی را ضروریات جامعه دانست و اضافه کرد: راه برون رفت بسیاری شبهات و دوگانگی‌ها، تقویت بصیرت و دشمن شناسی است.

وی با بیان اینکه شناخت طرح و نقشه دشمن از دشمن شناسی مهم‌تر است، افزود: شناخت طرح و نقشه دشمن سبب می‌شود تا در انجام عملیات آفندی موفق ظاهر شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های معنوی و اعتقادی و حامی و پشتوانه مقتدر برای ایران اسلامی هستند.

منشوری با اشاره به برخی اقدامات ضد ارزشی و اخلاقی افراد در جامعه، اضافه کرد: مردم مؤمن ایران اسلامی هیچ گاه از موضع ارزشی و انقلابی خود عقب نشینی نخواهند کرد.

گفتنی است، یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار با روایت گری مجتبی عسکری و با نوای حاج ابوذر روحی و اجرای سرود سلام فرمانده ۱ و ۲ در جوار بارگاه امامزاده سید صلاح الدین (ع) لیاول علیاء خورگام برگزار شد.

پایان پیام/

ارسال نظرات