خبرهای داغ:

دیدار صمیمی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی با امام جمعه نهبندان

امام جمعه محترم نهبندان در ادامه به مشکلات عدیده شهرستان مخصوصا روستاها اشاره کردند وافزودند: مردم در روستاهای مختلف شهرستان از مشکلات زیادی از جمله کمبود آب آشامیدنی، وضعیت نامناسب قنوات، وضعیت نامناسب جاده های مواصلاتی و .....  رنج می‌برند که سعی خواهد شد از تریبون نماز جمعه برای طرح و پیگیری مشکلات مردم مخصوصا روستاها به نحو احسن استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۰۹۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج سردارشهیدمحمود کاوه، جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی و فعالین فرهنگی برخی از روستاهای بخش مرکزی، با حجت‌الاسلام والمسلمین نجمی پور امام جمعه محترم نهبندان دیدار کردند؛

در این دیدار که که فرمانده محترم سپاه شهرستان هم حضور داشت، ابتدا جناب سرهنگ خنجری به ارائه گزارشی از اوضاع واحوال پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی و وضعیت برنامه های فرهنگی در سطح روستاها پرداخت و در ادامه فرماندهان محترم پایگاه‌ها نظرات وپیشنهادات خود را پیرامون مشکلات حوزه استحفاظی و وضعیت فرهنگی شهرستان مطرح نمودند.

در ادامه ی این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین نجمی پور ضمن ابراز خرسندی از دیدار با بسیجیان مخلص روستایی، آنها را نمونه های بارز اخلاص و جهاد برشمرد و مطالب ارزشمندی پیرامون مسائل محتلف مطرح کرد.

وی ضمن بیان لزوم احیاء روحیه مطالبه گری در مردم شهرستان، به ضرورت اولویت بندی مشکلات در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: مسئولی موفق است که جدای از مطالبه گری درست، برای پیگیری و رفع مشکلات مردم هم برنامه داشته‌باشد و هم بداند که رفع کدام مشکل از اولویت بیشتری برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجمی پور گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مردمی سازی امور از ضروریات توفیق در حل مشکلات است که گاها از این ظرفیت عظیم غفلت می‌شود.

در ادامه ی این دیدار که نماینده محترم مجلس شورای اسلامی هم به آن اضافه شد، فرماندهان محترم پایگاه‌ها ضمن استفاده از فرصت، مجدد به طرح مشکلات و درخواست‌های مردمی پرداختند و دکتر نخعی جهت پیگیری و رفع برخی از مشکلات قول مساعد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار