خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس در، آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی، اخلاص و توکل به خدا را شرط مهم قوی شدن دانست.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۶۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد بروز نشانه های عظمت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی هستیم.

وی با اشاره به آیه "و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین"، تصریح کرد: مکر دشمنان انقلاب اسلامی در حال برگشت به خودشان است.

سردار بوعلی، اخلاص و توکل به خدا را شرط مهم قوی شدن عنوان کرد و با بیان اینکه هدف اصلی قرارگاه پیشرفت، الگوسازی برای همه سازمان ها و نهادهای با مسئله آبادانی روستا هاست، تاکید کرد: آفت مهم رسیدن به این مهم، نداشتن امید و ترسیدن از سختی های کارهای بزرگ است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، نقش اصلی قرارگاه در حل مشکلات روستاهای هدف را پیگیری مشکلات و استفاده از ظرفیت های مردمی دانست.

سرهنگ دوم پاسدار مجتبی طالبی مسئول جدید قرارگاه پیشرفت آبادانی فارس در ادامه این مراسم، ماموریت اصلی سپاه را دفاع از دستاوردهای انقلاب و ماموریت دیگر را امنیت پایدار در سطح جهانی عنوان کرد و افزود: محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، از دیگر ماموریت های این نهاد انقلابی است.

وی گفت: از جمله افتخارات ما به عنوان پاسدار این است که در همه عرصه ها کنار مردم هستیم و تلاش ما، رفع عقب ماندگی ها و رفع مشکلات مردم است.

طالبی تاکید کرد: ما در سپاه از حل مشکلات مردم و رفع محرومیت ها خسته نمی شویم.

وی، نگاه سردار فرماندهی سپاه فجر را نگاهی دانست که در پی اجرای طرح‌هایی است که به مردم محروم منفعت برساند؛ طرح هایی که به دنبال فراهم کردن زمینه‌های ماندگاری مردم در روستاهاست.

به گزارش بسیج، سرهنگ دوم پاسدار مجتبی طالبی پیش از این، مسئولیت سازمان بسیج اساتید فارس را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار