خبرهای داغ:
شعبانی:

وضعیت امروز منافقین ناشی از قدرت میدان و همراهی آن با دیپلماسی است

همدان-امام جمعه همدان گفت: وضعیت امروز منافقین را باید ناشی از قدرت میدان و همراهی آن با دیپلماسی دانست و این اقدام اخیر غرب، یعنی آنها از برندازی قطع امید کردند.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۵۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
وضعیت امروز منافقین ناشی از قدرت میدان و همراهی آن با دیپلماسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اقدامات قوه قضائیه در عرصه‌های مختلف، به‌ ویژه مبارزه با فساد قابل تقدیر است، اظهار کرد: در مبارزه با فساد نباید مردم احساس کنند تفاوتی بین عموم مردم با برخی نهادها وجود دارد.

وی با تأکید  به اینکه مبارزه با فساد در جامعه باید متوازن باشد و همه در برابر قانون مساوی باشند، بیان کرد: مقابله و برخورد قاطع با رانت‌خوارها و مافیاها در افزایش اعتماد عمومی تأثیرگذار است.

امام جمعه همدان گفت: داشتن سرعت عمل و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به مردم در مبارزه با فساد بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه در رسیدگی به پرونده‌ها باید مراقب آبروی افراد باشیم، خاطرنشان کرد: برخی مفاسد در سطح جامعه مطرح می‌شود، اما مردم منتظر پایان پرونده و نتیجه آن هستند

شعبانی افزود: در نظام اسلام مردم مافوق مسئولان هستند و باید با تواضع با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه عدم اجازه به منافقین برای برگزاری تجمع مانند سال‌های گذشته بی‌نظیر بود، عنوان کرد: هر زمان در کشور آشوبی رخ داد، سازمان منافقین در آن نقش داشته است.

امام جمعه همدان ادامه‌داد: وضعیت امروز منافقین را باید ناشی از قدرت میدان و همراهی آن با دیپلماسی دانست و این اقدام اخیر غرب، یعنی آنها از برندازی قطع امید کردند.

وی با اشاره به اینکه با وجود آن که دشمن به دنبال منزوی کردن کشور بود، اما امروز شاهد انتخاب ایران در مسئولیت‌های بین‌المللی در سازمان ملل هستیم، افزود: امیدواریم رویکرد جدید در سیاست خارجه، علاوه بر آورده سیاسی، آورده اقتصادی هم داشته باشد.

شعبانی با بیان اینکه هر وقت وحدت در جامعه حاکم بود شاهد حل مشکلات در کشور بودیم، گفت: امروز مشاهده کردیم که وحدت بین میدان و دیپلماسی پاسخگو حل مشکلات بوده است.

وی با اشاره به اینکه صدای رسانه‌های دشمن به لرزه افتاده و انسان یاد این جمله از شهید سلیمانی می‌افتد که  «والله هر کس به این نظام تیر انداخت آواره شد»، افزود: تلاش دولت در عرصه‌های مختلف نباید باعث غفلت از فرهنگ شود.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: همراهی دستگاه‌های مختلف استان در برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان‌های غرب و جنوب غرب کشور به میزبانی همدان، قابل تقدیر است

وی در پایان تاکید کرد: در جشن‌های عید غدیر عظمت غدیر به درستی تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات