مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)

رویکرد جهادی در امر تبلیغ و اطلاع رسانی ضرورت دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: رویکرد جهادی در امر تبلیغ و اطلاع رسانی ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۵۲۱۹۰۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

رویکرد هنری و جهادی در امر تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری، ضمن تبریک سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، تشکیل گروه‌های تبلیغی و اعزام آن‌ها به میان قبایل و مراکز جمعیت بود که دل‌های قبایل بی طرف را به سوی معارف اسلام می‌کشاند.
وی تصریح کرد: مبلّغان ورزیده که حافظ قرآن و احکام و سخنان پیامبر بودند و به قیمت جان خود، عقاید اسلامی را با روشن‌ترین بیان و واضح‌ترین روش به گوش مردم دور دست می‌رساندند.
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با اشاره به ضرورت رویکرد جهادی و استفاده از ظرفیت‌های هنری در امر تبلیغ، اذعان داشت: امام خامنه‌ای نائب المعصوم، استفاده از هنر را برای انتقال پیام دین، انقلاب و نظام اسلامی، امری حتمی و ضروری دانسته و همه هنرمندان متعهد را برای تلاش در این جهاد مقدس فرا خوانده است.
هاشمی با اشاره به اینکه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هنر را، بهترین و رساترین وسیله تبلیغ دانسته، تاکید کرد: در شرایط کنونی برای کسب توفیقات روز افزون در میدان تبلیغ و اطلاع رسانی دینی باید از ظرفیت‌های هنری استفاده حداکثری شود و برای تحقق این مهم، رویکرد جهادی باید اتخاذ گردد.
وی در ادامه با تاکید به ضرورت توجه مبلغان به نیازمندی‌های جامعه‌ی هدف، به ویژه نسل جوان، افزود: یکی از ضرورت‌های تبلیغ، توجه به نسل جوان و آشنایی با نیازمندی‌های روحی و روانی آن‌ها است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: بی گمان، راه روشنی که جوانان امروز و هر روز جامعه دینی را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند، تنها ارائه جلوه‌های زیبای دین داری، فراهم سازی فضای زیست مومنانه و عفیفانه، بیان آموزه‌های زنده، پویا و هم سو با جاذبه‌های فطری، احتیاجات روحی و توان مندی‌های جسمی می‌باشد.
هاشمی یادآور شد: امروزه لازم است همه آحاد جامعه، خصوصا مبلغان عرصه تعلیم و تربیت دینی، توجه داشته باشند که تئوریسین‌های جبهه دشمن و امپراطوری رسانه‌ای آنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا از این رهگذر، از طرق مختلف و با استفاده از جنگ شناختی و ترکیبی بتوانند انقلاب ما را از مسیر خود منحرف نموده و میان امام و امت فاصله ایجاد کنند چرا که امام بدون امت و امت بدون امام راه را به جایی نخواهند برد و در چنین شرایطی ابتکار عمل در دست دشمنان نظام اسلامی خواهد افتاد لذا هوشیاری مضاعف در این مسیر لازم است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار