خبرهای داغ:

برپایی مراسم سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در خرمشهر

به مناسبت ۳۱ خردادماه مراسم یادبود و بزرگداشتی باحضور اساتید فریخته بسیجی دانشگاهی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به همت کانون بسیج اساتید و فرهنگیان شهرستان خرمشهر برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۲۱۸۳۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ این مراسم پس از قرائت کلام الله مجید، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، پخش کلیپ هایی از بیانات مقام معظم رهبری و خیر مقدم گویی توسط میزبان مراسم، تنی چند از مسئولین و اساتید پیرامون شخصیت چند بعدی و ارزشیِ استاد تراز انقلاب دانشمند والامقام شهید دکتر مصطفی چمران به ایراد سخن پرداختند.

 

سخنرانان این مراسم هر کدام بخشهایی از زندگی پر فراز و نشیب و سراسر افتخار این اعجوبه ی دوران که تمام موقعیت های مادی و رفاهی و زندگی در تجملات و رفاه برایشان فراهم بودسخن به میان آوردند.

  مرد بزرگی که از سطح علمی بسیار حیرت انگیز برخوردار بود، به گونه ای که در تمام طول دوران تحصیل از دبستان، تا دبیرستان و دانشگاه جزء نخبگان بود و بالاترین ضریب هوشی را داشت، و از یک استعداد خدادادی و استثنایی برخوردار بود و اگر می خواست راحت طلبی را انتخاب کند در بهترین شرایط ممکن می توانست زندگی نماید.

 اما آن انسان شریف با این وجود ذره ای تردید به خود راه نداد و مسیر پر تلاطم انقلاب اسلامی و کمک به جبهه مظلومان در برابر ظالمان و مستکبران را انتخاب نمود و با خون پاک خود بر این امر مهر تایید زد.

 

لازم به ذکر است در پایان مراسم از تنی چند از اساتید با اهداء لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار