تبریز- مدیر آموزش و پرورش میانه در نشست اعضای کارگروه جهاد آموزشی و عمرانی بسیج، گفت: راه اندازی اردوهای جهادی بسیج فرهنگیان، حرکتی بسیار ارزشمند و ستودنی است.
کد خبر: ۹۵۲۱۸۱۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم احمدی ضمن قدردانی از اقدامات مفید بسیج فرهنگیان در اجرای طرح های جهادی که در پیشبرد اهداف آموزشی مدارس تاثیری مستقیم دارد، اظهار داشت: آمادگی داوطلبانه، بدون چشمداشت و صرفا به خاطر رضای خداوند همکاران فرهنگی در گروه های جهادی، ستودنی است. 

   وی فرهنگیان فعال در اردوهای جهادی را الگویی عملی مناسبی برای دیگر فرهنگیان جامعه دانست و با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم‌، افزود: آموزش و پرورش همگام با بسیج از هیچ کمکی در این راه ارزشمند، دریغ نخواهد کرد. 

   مدیر کانون بسیج فرهنگیان میانه، یکی از اهداف اصلی گروه های جهادی را تسهیل اجرای عدالت آموزشی عنوان کرد و از برنامه ریزی های انجام شده برای حضور و فعالیت داوطلبانه فرهنگیان بسیجی کارگروه جهادی در فصل تابستان در حوزه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در مدارس محروم خبر داد و افزود: برگزاری کلاسهای کنکور، رفع اشکال دروس، تعمیرات جزیی و نقاشی مدارس مناطق محروم، برگزاری کلاسهای غنی سازی اوقات فراغت، جزیی از فعالیت های فرهنگیان بسیجی در طول تابستان امسال خواهد بود.

   کارگروه جهاد آمورشی و عمرانی بسیج فرهنگیان با شرکت مسئولینی از سپاه، آموزش و پرورش، و جمعی از فرهنگیان بسیجی در سالن جلسات آموزش و پرورش میانه برگزار شد و در پایان، احکام مسئولیتی فرهنگیان عضو گروه های جهادی میانه به آنان اعطا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار