مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف در قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی ترویج اسلام و زمینه سازی برای اجرای دستورات اسلام بود.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۰۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،صبح امروز حجت‌الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بزرگداشت سالروز شهید چمران در دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به ویژگی‌های شهید چمران گفت: اگر شهید چمران عزت پیدا کرد برای این بود که از خودش هیچ نداشت و هر اقدامش برا کسب رضایت خدا بود.

وی ادامه داد: در قبال انقلاب هر کس بتواند وظیفه‌اش را درست انجام دهد و آنی که نیاز به حضور و کلام و عملش باشد به موقع حضور پیدا کند حتما عزیز خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی شباهت‌هایی به قیام امام حسین (ع) داشت توضیح داد: هدف در قیام امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی ترویج اسلام و زمینه سازی برای اجرای دستورات اسلام بود.
 
حجت‌الاسلام رضایی افزود: از دیگر شباهت‌های انقلاب امام حسین (ع) با انقلاب اسلامی می‌توان به جدا شدن خواص از انقلاب اشاره کرد برخی از خواص در زمان امام حسین(ع) از ابتدا هم با امام نبودند در انقلاب اسلامی برخی خواص از اساتید حوزه و دانشگاه از میانه راه از انقلاب جدا شدند.


وی خاطرنشان کرد: یاران امام حسین (ع) با معرفت و بصیرت فدای امام خود شدند در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نیز یاران با بصیرت خود را فدا کردند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در قیام امام حسین (ع) هدف زنده کردن نام خدا و پیغمبر و اسلام بود که به شهادت ختم شد در انقلاب اسلامی هم زنده کردن اسلام هدف و زمینه فراهم شد تا قیام به تشکیل حکومت برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار