خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛ شهید چمران در سخت ترین نقاط جنگی حضور می‌یافت و در نهایت به مقام والای شهادت رسید و این الگوی رفتاری مناسبی برای اساتید است تا از منش و رفتار وی بهره ببرند
کد خبر: ۹۵۲۱۶۶۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در همایش بسیج اساتید که در سالن اجتماعات دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد گفت: این همایش طبق برنامه هر ساله در سالگرد شهادت دکتر چمران با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

 

او افزود: یکی از موضوعات تاسی به منش و رفتار شهید چمران است زیرا رفتار ۲ بُعدی داشت که یک بُعد آن علم و علم آموزی بود و وی از سرآمدان دانش اندوزی بود.

 

سردار شاهوار پور در خصوص بُعد دیگر زندگی شهید چمران بیان کرد: بخش دیگری از زندگی شهید چمران «مجاهدت و ایستادگی و دفاع از مظلومین» بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: شهید چمران خود را متعلق به تمام مستضعفین می‌دانست و از همین رو در دوره ای که امکان فعالیت در داخل کشور نبود به خارج می رفت و در دوره ای که جنگ به کشورمان تحمیل شد، برای خدمت به ایران آمد.

 

سردار شاهوار پور  اظهار داشت: شهید چمران در سخت ترین نقاط جنگی حضور می‌یافت و در نهایت به شهادت رسید و این الگوی رفتاری مناسبی برای اساتید است تا از منش و رفتار وی بهره ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار