در پی انتصاب امام جمعه بخش سعدآباد

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، انتصاب شایسته امام جمعه بخش سعدآباد شهرستان دشتستان را به ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۳۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن پیام تبریک به شرح ذیل می‌باشد؛
بسم الله الرحمن الرحیم
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین شهبازی (دام عزه)
امام جمعه محترم بخش سعد آباد

سلام علیکم
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقرار نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی و سیاسی و قلب فرهنگی شهر‌ها و مناطق است که با راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه‌های زیبایی از وحدت و صلابت و معرفت و معنویت در این کانون‌های فضیلت و بصیرت متجلی می‌شود.
در همین راستا انتصاب شایسته جنابعالی به امامت جمعه بخش سعد آباد، نشان از شایستگی علمی و توانمندی مدیریتی و توان کار آخوندی شما دارد، لذا ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب پر خیر و برکت، رجاء واثق دارم حضور ارزشمندتان در خطّه نخبه پرور و دیار شهیدان سر افراز و فرهیختگان پر افتخار، فصل‌هایی تازه از مجاهدت علمی و دینی و برکات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در تقویت و تعالی فرهنگ عمومی منطقه خواهد گشود.
بی تردید تلاش‌های مستمر و عالمانه حجت الاسلام و المسلمین شیخ علیرضا کشاورز بارگاهی (دامت برکاته) در دوره تصدی این مسئولیت و رسالت سنگین، مأجور بوده و با تداوم و استمرار این مسیر نورانی و التزام به رهنمود‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، شاهد اعتلای بیش از پیش بنیان‌های فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی این سامان خواهیم بود.
توفیقات روز افزون جنابعالی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.
۳۰ / خردادماه/ ۱۴۰۲
سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار