خبرهای داغ:
رئیس هیئت اندیشه ورز مجمع فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار تأکید کرد

ضرورت آموزش مستمر مخاطبان فضای مجازی و رسانه‌ها

همدان-رئیس هیئت اندیشه ورز مجمع فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار باتأکید بر ضرورت آموزش مستمر مخاطبان فضای مجازی و رسانه‌ها گفت: این فضا در کنار فواید بسیار، احتمال اشکال و خطراتی نیز بر آن وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۸۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، نشست سواد رسانه‌ای رئیس و اعضای هیئت اندیشه ورز حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی شهرستان بهار در حاشیه اردوی یک روزه دختران قرارگاه فرهنگی بهار در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان برگزار شد.

رئیس هیئت اندیشه ورز مجمع فاطمی حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی شهرستان بهار در این نشست اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور ما در زمینه‌های مختلف چشمگیر است که دشمنان کشور ما نمی‌خواهند این پیشرفت‌ها را ببینند و با توطئه‌هایی از قبیل مسئله آزادی و حجاب می‌خواهند ذهن دانش‌آموزان و دانشجویان ما را از درس دور کنند و به سمت سوی بی‌حجابی سوق دهند.

فاطمه بدرلو با تأکید بر ضرورت آموزش مستمر مخاطبان فضای مجازی و رسانه‌ها یادآور شد: این فضا در کنار فواید بسیاری که دارد، احتمال اشکال و خطراتی نیز بر آن وجود دارد و لازم است مدارس، جلساتی را در این رابطه در طول سال تحصیلی ویژه اولیای دانش آموزان برنامه‌ریزی و برگزار کنند و در این راستا نقش اعضای هیئت اندیشه ورز در بیان ایده‌ها و راهکارها بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه امروزه مهارت افزایی در زمینه سواد رسانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: امروزه فضای مجازی بخشی از زندگی ما شده و به راحتی نمی‌توان از آن گذشت و باید هوشیارانه عمل کنیم.

مسئول واحد فضای مجازی حوزه شهید روحی بهار با تاکید بر ضرورت پاسخ به شبهات دانش آموزان توسط اعضای هیئت اندیشه ورز اظهار کرد: امروزه تبیین و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است و اعضای هیئت اندیشه ورز طی گذراندن دوره توانمندسازی سواد رسانه با حضور خود در مدارس می‌توانند پاسخگوی شبهات دانش آموزان باشند.

وی با اشاره به اهمیت دوره توانمندسازی سواد رسانه‌ای در ارتقاء قدرت تحلیل و ارزیابی اعضا درباره پیام‌های رسانه‌ای گفت: آموزش سواد رسانه‌ای به رشد تفکر و قدرت تحلیل ارزیابی اعضای هیئت اندیشه ورز کمک می‌کند بنابراین گذراندن دوره توانمندسازی آموزش سواد رسانه برای ارتقاء بخشی قدرت تحلیل اعضا ضرورت دارد.

در پایان نیز اعضای هیئت اندیشه ورز حوزه شهید روحی بهار به بیان دیدگاه‌ها و سوالات و پیشنهادات خود در حوزه فضای مجازی پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار