خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری تأکید کرد

لزوم توجه به پیوست بصیرتی در فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: باید پیوست بصیرتی با هدف جهاد تبیین در تمام فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۱۶۱۸۳
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در دیدار با کارکنان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: یکی از مهمترین اقشار در تاثیرگذاری در نسل نوجوان و جوان در بعد کیفی و کمی، قشر بسیج دانش‌آموزی است.

وی گفت: هم افزایی هرچه بیشتر این قشر با قشر بسیج فرهنگیان در راستای تربیت دانش‌آموزان بسیار موثر است چراکه دانش‌آموزان بیشتر از معلمان تاثیر می‌پذیرند بنابراین لازم است برنامه جامعی بین این دو قشر تدوین شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: دانش‌آموزان تا قبل از ورود به دانشگاه از لحاظ تربیتی در اختیار قشر بسیج دانش‌آموزی هستند و بهترین فصل تربیتی همین محدوده سنی است بنابراین باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام گیرد.

وی با اشاره به سیره تربیتی اهل بیت(ع) گفت: زمانی که پیامبر اکرم(ص) مُبلغی را برای تبلیغ دین اسلام می‌فرستادند به او توصیه می‌کردند که بیشتر به تربیت قشر نوجوان و جوان بپردازد.

وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را در راستای تغییر ذائقه نوجوانان ما به کار گرفته است که نمونه بارز آن سند ۲۰۲۰ بود، عنوان کرد: باید پیوست بصیرتی با هدف جهاد تبیین در تمام فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرد.

 * سوء استفاده دشمن از دانش‌آموزان در اغتشاشات اخیر

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از روحیه بسیجی و جهادی نیروهای بسیج دانش آموزی گفت: سوء استفاده دشمن از دانش‌آموزان در اغتشاشات اخیر بسیار نمایان بود و به همین علت کارهای ریشه‌ای و جهادی باید در این قشر انجام گیرد.

سرهنگ محسن همدانی افزود: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی باید باهم همراه باشند چراکه در غیر این صورت به اهداف تعیین شده و مدنظر نمی‌رسند.

وی گفت: مربیانی که برای پاسخگویی به شبهات در مدارس استفاده می‌شوند باید اشراف کاملی داشته باشند تا بتوانند به صورت جامع به شبهات پاسخ دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات