خبرهای داغ:
رئیس انجمن راویان فجر فارس با بیان اینکه ستاره‌های شهر به روایت دهم خود رسیده است، گفت: همایش ستاره‌های شهر "روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا" در کلان‌شهر شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سیدرضا متولی رئیس انجمن راویان فجر فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش ستاره‌های شهر که به روایت ایثارگری و رشادت‌های شهدا می‌پردازد، در دهمین ایستگاه خود، ادای دِینی به مقام شهدا و رزمندگان استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد در سال‌های نبرد در جبهه‌های غرب و شمال غرب دارد.

بنابه اظهار این یادگار دفاع مقدس؛ مجموعه برنامه "ستاره‌های شهر" در قالبی از یادواره‌های نوین شهدا یوده که با استفاده از ابزار هنر همانند تئاتر، اجرای صحنه و روایتگری، از سال گذشته در استان فارس آغاز و تاکنون ۹ برنامه انجام شده است.

او به زوایای دیده نشده و سوژه‌های ناب دفاع مقدس در این مجموعه پرداخت و به فعالیت گروه تحقیق و پژوهش ستاره‌های شهر با کمک انجمن راویان فجر و با مدیریت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس اشاره کرد.

رئيس انجمن راویان فجر فارس عنوان کرد: محتوا، فیلم و‌ مستند روایی و پادکست‌های مختلف با موضوعات خاطره شهدا و اجرای رادیو تئاتر در این حوزه تولید و در برنامه‌های مختلف و فضاهای مجازی، منتشر و مستند "یاران حمزه سیدالشهداء" نیز از شبکه فارس پخش می‌شود.

رئیس انجمن راویان فجر فارس گفت: این انجمن با توجه به اجلاسیه بزرگ شهدای استان فارس در سال۱۴۰۳، با قوت بیشتری برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد.

متولی گفت: "ستاره‌های شهر، یاران سیدالشهدا" دومین برنامه سال جاری است که توسط انجمن راویان فجر فارس با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صدا و سیمای مرکز فارس و هدایت ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس، چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار حافظ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها