خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

حضور مدیران شهرستانی در جلسات شورای فعالیت های قرآنی الزامی است

همدان-فرماندار نهاوند گفت: حضور مدیران شهرستان در جلسات شورای فعالیت های قرآنی الزامی است و مدیران فرهنگی باید علت عدم حضور خود در جلسات شورای فعالیت های قرآنی را عنوان کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۵۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی شهرستان نهاوند اظهار کرد: زمانی مهمترین تصمیمات کشوری در مساجد گرفته می‌شد و یک تکلیف بود که بر عهده همه بود.

وی ضمن گلایه از مدیران فرهنگی شهرستان گفت: حضور مدیران شهرستان در جلسات شورای فعالیت های قرآنی الزامی است و مدیران فرهنگی باید علت عدم حضور خود در جلسات شورای فعالیت های قرآنی را عنوان کرده و همچنین در اسرع وقت شرح وظایف قرآنی خود را ارائه دهند .

فرماندار نهاوند افزود: اگر لازم است کمیته‌هایی زیر مجموعه این شورا تشکیل شده و مشکلات در این کمیته‌ها بررسی و نتیجه در شورای قرآنی ارائه شود .

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای فعالیت‌های قرآنی برای مدیران تکلیف مشخص کند، با اشاره به اینکه تمام موضوعات شهرستان باید در راستای قرآن باشد، گفت: دهیاران و بخشداران گزارش عملکرد خود در راستای شورای فعالیت های قرآنی را به دبیرخانه شورا ارائه‌ دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار