امام جمعه نهاوند خبر داد

برگزاری یادواره شهدای هفت تیر و شهدای روحانی شهرستان نهاوند

همدان- امام جمعه نهاوند گفت: امسال پنجم تیرماه ۱۴۰۲ در سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) یادواره شهدای هفت تیر و شهدای روحانی شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۵۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای هماهنگی و فعالیت های قرآنی نهاوند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: علت اینکه امام خمینی (ره) توانست انقلاب را به پیروزی برساند، یکی ایمان امام (ره) به مکتب و مردمش بود و یکی هم امید به آینده.

وی گفت: دشمن هر توطئه‌ای را برنامه‌ریزی کرد تا انقلاب را نابود کند، اما مردم به رهبری امام خمینی(ره) و پس از ایشان به رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

رئيس شورای قرآنی شهرستان نهاوند افزود: قرآن در همه فتنه‌ها و بن بست‌ها راهنما است و مردم را در برابر هر چالش و توطئه‌ها حفظ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هدف قرآن یادگیری و فهم و ترویج فعالیت های قرآنی است، عنوان کرد: در مساجد، فعالیت‌های قرآنی باید در زمان قبل و بعد از اذان و نمازهای یومیه برگزار شود تا نوجوانان و جوانان انگیزه برای حضور در مساجد و فعالیت‌های قرآنی داشته باشند.

* عدم حضور مدیران فرهنگی در جلسات شورای فعالیت‌های قرآنی ریشه یابی شود

مغیثی در ادامه با اشاره به عدم حضور و تأخیر مدیران فرهنگی در جلسات شورای فعالیت‌های قرآنی شهرستان بیان کرد: برخی مدیران فرهنگی شهرستان در جلسات شورای فعالیت‌های قرآنی یا حضور ندارند و یا با تأخیر در این جلسات حضور پیدا می‌کنند که باید این حرکت  مدیران ریشه‌یابی شود و راهکارهایی برای عدم حضور این مدیران در جلسات اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تنها شهید هفتم تیر ماه ۱۳۶۰ شهید آیت الله محمد علی حیدری گفت: شهید حیدری تنها شهید استان همدان در حادثه بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی است که این شهید بزرگوار نهاوندی هستند.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: امسال پنجم تیرماه ۱۴۰۲ در سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) یادواره شهدای هفت تیر و شهدای روحانی شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار