ایمان و امید؛ رمز پیروزی ملت ایران

در حلقه شهید همت ویژه نوجوانان دهه هشتادی و نودی پایگاه حنانه منطقه پردیسان قم نقش ایمان و امید در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بررسی شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۸۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

ایمان و امید؛ رمز پیروزی ملت ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، خانم سبحانی مربی تربیتی پایگاه حنانه عنوان کرد: از جمله رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان خود در طول ۴۳ سال، یاری کردن مخلصانه دین خدا و ایمان و امید به خداوند متعال است.

سبحانی ادامه داد: امام راحل بدون هیچ سلاح نظامی و کودتایی در مقابل شاه که ابر قدرتی همچون آمریکا مدافع او بود پیروز شد زیرا امام راحل به معنای واقعی کلمه مومن و موحد بودند و خداوند متعال طبق وعده خود در قرآن کریم و آیه ی « ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» ، هرکس را که خدا و دین خدا را یاری کند ، خداوند نیز او را یاری خواهد کرد حتی اگر تمام ابرقدرت های جهان در مقابل او باشند ، او پیروز خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد ؛ هرکس در زندگی شخصی خود اگر به خاطر خداوند متعال و دین خدا دغدغه مند بوده و کاری انجام دهد مسلما خداوند یاری گر او خواهد بود و هرگز نباید نا امید و مایوس از یاری خدا باشد ، این انقلاب با رمز ایمان به خدا و امید پیروز شده است و ادامه ی این انقلاب نیز با همین رمز و با پیروی از مقام معظم رهبری میسر است.

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات