امام جمعه ایلام گفت: دیپلماسی قوی ایران جبهه استکبار را به افول نزدیک‌تر کرده ودیوار تحریم‌ها در حال از بین رفتن است.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۰۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

امام جمعه ایلام گفت: دیپلماسی قوی ایران جبهه استکبار را به افول نزدیک‌تر کرده ودیوار تحریم‌ها در حال از بین رفتن است.به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبارنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلامدر خطبه‌های نمازجمعه شهر ایلام اظهار داشت: دنیای امروز جنگ اراده‌هاست و هر کشوری که بتواند در این عرصه از مولفه‌های قدرت خود که همانا استقامت، پشتکار و اتکا به نیرو و توان داخلی است، به بهترین شکل ممکن استفاده کند، موفق‌تر خواهد بود.

 

وی افزود: مهم‌ترین عامل در جنگ اراده‌ها داشتن امید به آینده و ایمان به پیروزی است که می‌طلبد اقشار مختلف مردم و مسئولان با این روحیه به مقابله با مشکلات بروند.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبری یادآور شد: امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده توصیه مؤکد مقام معظم رهبری بوده و اگر با این کلید به رویارویی با معضلات پیشرو برویم، تمامی قفل‌ها باز شدنی و کسب موفقیت تضمینی خواهد بود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تأکید کرد: دشمنان با در اختیار داشتن رسانه‌های بی‌شمار در تلاش‌اند بذر ناامیدی را در جامعه و به‌ویژه میان نسل جوان بکارند، ولی امروز برترین جهاد برای نسل جدید در شرایط کنونی امیدآفرینی است و مسئولیت این امر مهم بر دوش تمامی دلسوزان نظام سنگینی می‌کند.

وی با اشاره به سابقه درخشان ملت ایران به‌ویژه در دوران دفاع مقدس گفت: ایرانیان با وجود کمترین امکانات ولی در اختیار داشتن روحیه الهی و اعتقادی به مصاف دشمن رفته و پیروز از این میدان سخت خارج شدند، امروز نیز باید با همین روحیه به جنگ مشکلات ناشی از تحریم‌ها برویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار