خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گتوند: تبیین، مهمترین ابزار در مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان بوده و باید با اهتمام ویژه ای دراین مسیر به خصوص در جبهه تقویت باورهای فرهنگی و مذهبی گام برداریم.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۴۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

حجت‌الاسلام محمود عسکری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گتوند از برگزاری جلسه روشنگری با حضور اعضای گردان کوثر این شهرستان در روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه،۱۴۰۲ خبر داد

 

حجت‌الاسلام محمود عسکری در این جلسه اظهار داشت:نشست‌های بصیرت افزایی و پرسش و پاسخ فرصتی است تا نسبت به انجام فریضه تبیین ارزشهای انقلاب اقدامات اساسی صورت گیرد.

 

او در ادامه تصریح کرد: جهاد تبیین، مهمترین ابزار در مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان بوده و باید با اهتمام ویژه ای در این مسیر به خصوص در جبهه تقویت باورهای فرهنگی و مذهبی گام برداریم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گتوند خاطرنشان کرد: امروزه مهم ترین بستر دشمن برای نفوذ، فضای مجازی و به طور کلی رسانه است، زیرا وسایل ارتباط جمعی به یکی از گسترده ترین ابزارها مبدل گشته است و هر کسی به راحتی می تواند به این فضا دسترسی پیدا کند. 

 

محمود عسکری در پایان گفت: علاوه بر آن، تأثیری که دشمن از این طریق می تواند بر اذهان عمومی بگذارد، مانند جنگ سخت آشکار نیست و زمان می برد تا اثرات آن نمایان شود و البته اثرات عمیق تری هم دارد؛ لذا امروز جنگیدن، از جهاتی پیچیده تر و سخت تر از جنگ با سلاح سرد است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها