اجرای طرح بوستان «تراز شهر اسلامی» با تعامل و همدلی بسیج و شهرداری قم

اولین جلسه شورای طرح (بوستان تراز شهر اسلامی) یا هدف اقدامات ایجابی و تبلیغی عفاف و حجاب در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه الاسلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۱۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

اجرای طرح بوستان «تراز شهر اسلامی» با تعامل و همدلی بسیج و شهرداری قم

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این جلسه با حضور مسئول سازمان بوستان و پارک‌های شهر قم ، مسئول سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم ، فرمانده شورا و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر در ناحیه امام حسین علیه الاسلام برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ محمد ذاکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه الاسلام هدف از برگزاری این جلسه را تعامل و همکاری بین شهرداری، بسیج و سایر ارگان‌های مربوطه عنوان کرد و گفت: صیانت از عفاف و حجاب در جامعه امری ضروری است و به دلیل بی‌توجهی برخی به این مهم ، بسیج به کمک سایر ارگان‌ها ازجمله شهرداری و همکاران ما در فراجا پا به عرصه میدان گذاشته است.

اجرای طرح بوستان «تراز شهر اسلامی» با تعامل و همدلی بسیج و شهرداری قم

وی افزود: برای ایجاد آرامش خانواده‌ها در بوستان‌های محدوده ناحیه امام حسین علیه الاسلام شهر قم برگزاری گشت‌های ویژه رضویون ، اجرای تیم‌های امربه‌معروف و نهی از منکر خواهر و برادر ، اجرای برنامه‌های ایجابی و تبلیغی ازجمله اقدامات این ناحیه برای بوستان‌ها خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام در ادامه گفت: این طرح در چند بوستان بزرگ محدوده ناحیه پیگیری و اجرا خواهد شد ولی ازآنجاکه بوستان علوی دارای حجم و وسعت گسترده‌تر می‌باشد طرح بوستان تراز شهر اسلامی باقدرت و قوت بیشتری اجرا خواهد شد.

سرگرد بابایی دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم هم در این جلسه با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها گفت: طبق نظر وزارت کشور اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها به عهده شهرداری‌ها می‌باشد و بسیج هم با توجه به دغدغه فرهنگی در سطح جامعه به کمک شهرداری‌ها آمده است.

محمدرضایی نماینده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم هم در این جلسه ابراز داشت: شهرداری قم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها دست یاری به دست بسیج داده و خواهان همکاری و تعامل با بسیج و ظرفیت‌های بسیج هستیم.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم  همه توان و امکانات خود را برای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها به‌ویژه بوستان علوی بکار خواهد برد.

در پایان این جلسه ضمن تقسیم وظایف و مشخص شدن گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر ، گشت‌های رضویون ، حضور طلاب خواهر و برادر مقرر شد این طرح از یکم تیرماه تا پایان مهرماه سال جاری برگزار گردد.

اجرای طرح بوستان «تراز شهر اسلامی» با تعامل و همدلی بسیج و شهرداری قم

ارسال نظرات
آخرین اخبار