فیض الهی تأکید کرد

ضرورت آموزش و فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست‌ به کودکان در سنین پایین

همدان-فرماندار شهرستان بهار با تبریک هفته محیط زیست گفت: با آموزش و فرهنگ‌سازی می‌توانیم از سنین پایین به کودکان خود فرهنگ حفظ محیط زیست‌ را آموزش دهیم که این امر ضروری است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۳۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
ضرورت آموزش و فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست‌ به کودکان در سنین پایین

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، ویژه برنامه پویش «سهم خانواده من در حفظ محیط زیست» با حضور فرماندار شهرستان بهار، بخشدار صالح آباد و رئیس اداره حفاظت محیط زیست، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار و بسیجیان پایگاه مریم حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) صالح آباد در بوستان کتاب کتابخانه الوند روستای بهادربیگ شهرستان بهار برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهار در این برنامه با تبریک هفته محیط زیست در جمع کودکان و خانواده‌ها و اهالی روستای بهادربیگ گفت: با آموزش و فرهنگ‌سازی می‌توانیم از سنین پایین به کودکان خود فرهنگ حفظ محیط زیست‌ را آموزش دهیم که این امر ضروری است.

مجتبی فیض الهی با بیان اینکه آب هم یکی از نیازهای حیاتی انسان و سایر موجودات زنده است بر تلاش در حفظ منابع طبیعی و بوستان‌ها تاکید کرد.

در این پویش برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه نقاشی،عروسک گردانی، جمع خوانی کتاب و پاکسازی بوستان کتاب توسط کودکان روستای بهادربیگ برگزار شد که با استقبال بی نظیر و پرشور کودکان مواجه بود.

در پایان این برنامه به نقاشی‌های برگزیده و کودکانی که درجمع آوری زباله مشارکت کردند به رسم یاد بود جوایز نقدی و بسته‌های فرهنگی شامل کتاب در مورد محیط زیست و زندگی با فرهنگ آشنایی با روش تفکیک زباله‌ها و هوای پاک اهدا شد.

این ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دهیاری روستای بهادربیگ صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار