خبرهای داغ:
در راستای بررسی و تبادل نظر برای اجرای برنامه های فرهنگی و نظامی در بسیج، نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز با شرکت بسیجیان و پایوران گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در جوار شهدای گمنام کوه قائمیه اصفهان بر پا شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۶۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، در راستای بررسی و تبادل نظر برای اجرای برنامه های فرهنگی و نظامی در بسیج، نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز با شرکت بسیجیان و پایوران گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در جوار شهدای گمنام کوه قائمیه اصفهان بر پا شد.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: راه اندازی هیئت های اندیشه ورز و اتاق های فکر در راستای بررسی و تبادل نظر برای اجرای برنامه های فرهنگی و نظامی در بسیج می تواند زمینه ساز ساماندهی و سازماندهی برنامه ها شود، وظیفه‌ی این هیئت‌های اندیشه‌ ورز در لایه‌های مختلف بسیج، طراحی برای مأموریت‌های مختلف اعم از جنگ سخت و جنگ نرم، و سازندگی و خدمات‌رسانی و دیگر برنامه های جاری است.

وی افزود: این گردان در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی و معنوی نیروهای خود و به منظور بهره‌ مندی از ظرفیت فکری بسیجیان نخبه با تشکیل هیئت های تخصصی اندیشه ورز در زمینه های مختلف این جلسات را به صورت نوبه ای برگزار می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها