خبرهای داغ:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان:

نقش روابط عمومی‌ها برای امیدآفرینی در جامعه بسیار تاثیرگذار است

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: برای امیدآفرینی در جامعه همه باید تلاش کنیم که نقش روابط عمومی‌ها در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در نشست با اعضاء هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان اظهار کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در تبیین دستاوردهای نظام بسیار اثرگذار و  پل ارتباطی موثری بین مردم و مسئولین باشند.

وی ادامه داد: اعضاء هیئت رئیسه روابط شورای عمومی‌ها از تخصص و توانمندی بالای در حوزه ارتباطات برخوردار هستند و امید داریم با اقدامات در دستور کار این شورا جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان تقویت شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: برای امیدآفرینی در جامعه همه باید تلاش کنیم که نقش روابط عمومی‌ها در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: برای تبیین خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های ادارات خدمات رسان در حوزه روستا هستیم و این ادارات هم به نوعی می‌توانند قشر زحمت کش و تولیدگر ما را نسبت به حقوق اجتماعی خودشان آگاه کنند.

شکری گفت: در استان همدان از ابتدای تشکیل این صندوق بیمه ای تاکنون ۱۴۴هزار نفر بیمه شده‌اند و بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی وفوت استفاده می‌کنند.

وی گفت: استان همدان در جذب کشاورزان روستاییان و عشایر جزء ۱۰ استان برتر کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار