خبرهای داغ:
شکری خبر داد

عضویت ۱۰۷۰۰ تویسرکانی در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان

همدان-مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در شهرستان تویسرکان بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر عضو صندوق شده و ۹۰۰ خانواده از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۵۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان تویسرکان اظهار کرد: همه شاغلین مبل ومنبت در شهرستان می‌توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شوند و از کمک دو برابری حق بیمه توسط دولت بهره‌مند شوند.

وی گفت: در شهرستان تویسرکان از سال ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر عضو صندوق شده و ۹۰۰ خانواده از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت به صورت ماهیانه برخوردار هستند.

مدیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان بیان کرد: برای گسترش چتر بیمه اجتماعی باید از همه ابزارهای اطلاع رسانی به منظور فرهنگ‌سازی استفاده کرد تا مردم بیمه به عنوان اولویت قرار دهند.

وی گفت: صندوق در عمل به اصل ۲۹ اساسی تاسیس شده و مولد نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه باید تلاش کنیم تا قشر زحمت کش روستایی وعشایر از پوشش خدمات بیمه‌های اجتماعی استفاده کنند و با تحقق این موضوع عدالت اجتماعی ایجاد خواهد شد.

در پایان مراسم حکم بازنشستگی مستمری بگیر صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان روستاییان و عشایر تقدیم شد.

عضویت ۱۰۷۰۰ تویسرکانی در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار